Հաճախ Տրվող Հարցեր

 

Բարի գալուստ TotoGaming-ի Հաճախ Տրվող Հարցերի էջ: Այստեղ Դուք կգտնեք մեր Հաճախորդների բարձրաձայնած առանցքային հարցերի պատասխանները: Այս էջում Ձեզ հետաքրքրող հարցերի պատասխանները չգտնելու դեպքում կարող եք կապ հաստատել Հաճախորդների աջակցման թիմի հետ: Մեր մասնագետները ուրախ կլինեն օգնել Ձեզ, և գուցե Ձեր հարցն էլ հայտնվի մեր Հաճախ Տրվող Հարցերի ցանկում:

ԴԱՀԿ պարտավորություն ունենալու դեպքում խաղային հաշվից բանկային քարտով ելքագրում կատարելիս արդյո՞ք գումար է պահվում:

Այո, ԴԱՀԿ պարտավորություն ունենալու դեպքում խաղային հաշվից բանկային քարտով ելքագրում կատարելիս տվյալ պարտավորության չափով գումարը Բանկի կողմից արգելափակվում է, իսկ գումարի մնացած մասը անձը կարող է տնօրինել իր հայեցողությամբ:

Օրինակ՝ եթե օգտատերն ունի 3000 ՀՀ դրամի ԴԱՀԿ պարտավորություն և կատարում է 10,000 ՀՀ դրամի ելքագրում, ապա Բանկի կողմից նրա բանկային քարտի կփոխանցված 10․000 դրամից 3․000 ՀՀ դրամը կարգելափակվի, իսկ մնացած 7․000 ՀՀ դրամը անձը կտնօրինի իր հայեցողությամբ:

Եթե ելքագրվող գումարը փոքր է պարտավորության չափից, ապա Բանկի կողմից արգելափակվում է բանկային քարտին փոխանցված ողջ գումարը։

Ինչպե՞ս ելքագրել գումար խաղային հաշվից

TotoGaming-ի խաղային հաշվից գումար ելքագրելու համար կարող եք օգտվել․

1. ArCa/Visa/Master ցանկացած բանկային քարտից

2. Idram&IDBank բջջային հավելվածից

Ինչպե՞ս կատարել ելքագրում ArCa/Visa/Master քարտերի միջոցով

1. մուտք գործեք Ձեր խաղային հաշվի «Ելքագրում» բաժին,

2. սեղմեք ArCa/Visa/Master տարբերակի վրա,

3. լրացրեք Ձեր քարտի համարը, գումարը և հաստատեք:

ArCa/Visa/Master քարտերի միջոցով ելքագրման նվազագույն գումարը 500 դրամ է, առավելագույնը՝ 500,000 դրամ:

Ինչպե՞ս կատարել ելքագրում Idram&IDBank բջջային հավելվածի միջոցով

1. մուտք գործեք Ձեր խաղային հաշվի «Ելքագրում» բաժին,

2. սեղմեք IDBank տարբերակի վրա,

3. լրացրեք Idram&IDBank մուտքի ID-ն, գումարը և հաստատեք:

Ելքագրումը կկատարվի IDBank-ում Ձեր ունեցած բանկային հաշվի միջոցով:

Idram&IDBank բջջային հավելվածի միջոցով ելքագրման նվազագույն գումարը 100 դրամ է, առավելագույնը՝ 500,000 դրամ:

Ինչպե՞ս վերիֆիկացնեմ խաղային հաշիվը

Խաղային հաշվի ամբողջական վերիֆիկացման համար անհրաժեշտ է հաստատել բջջային համարը, էլ. հասցեն և անձնագրային տվյալները:

1. Բջջ. համարը հաստատելու համար՝

- Մուտք գործե՛ք Ձեր խաղային հաշվի «Անձնական տվյալները» բաժին,

- Սեղմե՛ք բջջ. համարի դիմաց գտնվող «Ստանալ» կոճակը,

- Ձեր բջջ. համարին կստանաք կոդ: Մուտքագրե՛ք այն «Լրացնել կոդը» դաշտում:

2. Էլ. հասցեն հաստատելու համար՝

- Մուտք գործե՛ք Ձեր խաղային հաշվի «Անձնական տվյալները» բաժին,

- Սեղմե՛ք էլ. հասցեի դիմաց գտնվող «Ուղարկել» կոճակը,

- Ձեր էլ. հասցեին կստանաք կոդ: Մուտքագրե՛ք այն «Լրացնել էլ. փոստ կոդը» դաշտում:

3. Անձնագրային տվյալները հաստատելու համար կա երկու եղանակ՝

ա) [email protected] էլ. հասցեին ուղարկե՛ք Ձեր անձնագրի հիմնական էջերի (2-3) կամ նույնականացման քարտի (ID քարտ) դիմանկարով կողմի սկանը/լուսանկարը, ինչպես նաև Ձեր ինքնանկարը (սելֆի)` անձը հաստատող փաստաթղթի դիմանկարով էջը/կողմը ձեռքում պահած։ Էլ. նամակի թեմայի դաշտում նշե՛ք «Անձնագրի վերիֆիկացում»։ Կամ ուղարկե՛ք վերոնշյալ սկանը/լուսանկարը օնլայն չաթի միջոցով:

Կարևոր է. Լուսանկարում փաստաթղթի չորս եզրերը պետք է ամբողջությամբ տեսանելի լինեն:

բ) Կցե՛ք Ձեր փաստաթղթերն ինքնուրույն.

- մուտք գործե՛ք Կազինո կամ Սպռրտ, ապա՝ «Փաստաթղթեր» բաժին,

- ընտրե՛ք փաստաթղթի տեսակը (օրինակ՝ «Անձնագիր»),

- ընտրե՛ք փաստաթղթի լուսանկարը կամ սկանը Ձեր համակարգչից կամ հեռախոսից,

- սեղմե՛ք «Վերբեռնել»:

Վերբեռնելիս համոզվե՛ք, որ.

· Ֆայլը JPG, PNG կամ GIF ձևաչափով է և չի գերազանցում 30 MB-ը։

· Փաստաթղթի վավերականության ժամկետն անցած չէ։

· Պատկերն իրական գույներով է, ոչ թե սև-սպիտակ,

· Սկանը/լուսանկարը կատարված է փաստաթղթի բնօրինակից (չի թույլատրվում որևէ թվային մոնտաժ):

Համաձայն ՀՀ օրենսդրության՝ Սպորտ բաժնից օգտվելու համար անհրաժեշտ է անձը հաստատող փաստաթղթով մոտենալ TotoGaming-ի սպասարկման սրահներից մեկը և անցնել ամբողջական նույնականացում։

Մեր սպասարկման սրահներն են.

· ք. Երևան, Նոր Նորք վ/շրջ, Մոլդովական փողոց 7/1 (խաղակետ 911)

· ք. Երևան, Արաբկիր վ/շրջ․, Կոմիտասի պողոտա 59/6 շենք, 42 ոչ բնակելի տարածք (խաղակետ 134)

· ք․ Երևան, Մալաթիա-Սեբաստիա վ/շրջ․, Ա.Բաբաջանյան փողոց 91/6 (խաղակետ 888)

· ք. Երևան, Ավան վ/շրջ․, Խուդյակովի 179/2 (խաղակետ 230)

· ք․ Երևան, Շենգավիթ վ/շրջ․, Շիրակի փողոց, 9/3 (խաղակետ 410)

· ք․ Երևան, Էրեբունի վ/շրջ․, Էրեբունու փողոց 37 շենք, 50 տարածք (խաղակետ 429)

· ք․ Երևան, Աջափնյակ վ/շրջ․, Շինարարների փողոց 25 շենք, 29 տարածք (խաղակետ 100)

· ք․ Երևան, Դավթաշեն վ/շրջ․, Տ․ Պետրոսյան փողոց 1/8 (խաղակետ 726)

· Արմավիրի մարզ, ք. Արմավիր, Չարենցի 4 (խաղակետ 424)

· Շիրակի մարզ, ք. Գյումրի, Բագրատունյաց հրապարակ 8 շենք, 6/1 խանութ (խաղակետ 522)

· Լոռու մարզ, ք․ Վանաձոր, Գ. Նժդեհի փողոց, 3-1 տարածք (խաղակետ 503)

· Արագածոտնի մարզ, ք․ Աշտարակ, Ա․Մանուկյան 21/6 (խաղակետ 444)

Ինչպե՞ս վերականգնեմ մուտքանունս

Մուտքանունը վերականգնելու համար՝

· Մուտքի բացվող պատուհանում ընտրե՛ք «Մոռացե՞լ եք մուտքանունը» տարբերակը,

· Մուտքագրե՛ք Ձեր էլ. հասցեն կամ բջջ. համարը (+374 ֆորմատով), որը նշել եք կայքում գրանցվելիս,

· Ակտիվացրե՛ք «Ես ռոբոտ չեմ» անվտանգության դաշտը և սեղմե՛ք «Հաջորդ» կոճակը:

Ձեր էլ. հասցեին կամ բջջ. համարին կուղարկվի Ձեր մուտքանունը:

Կարևոր է. Եթե մոռացել եք և՛ մուտքանունը, և՛ գաղտնաբառը, ապա առաջին հերթին վերականգնե՛ք մուտքանունը, քանի որ առանց մուտքանվան չեք կարող վերականգնել գաղտնաբառը:

«Ես ռոբոտ չեմ» դաշտն ակտիվացնելիս կարող է բացվել պատուհան, որտեղ նշված կլինի, թե ինչ գործողություն է անհրաժեշտ կատարել:

Ինչպե՞ս վերականգնեմ գաղտնաբառս

Գաղտնաբառը վերականգնելու համար՝

- Մուտքի բացվող պատուհանում ընտրե՛ք «Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը» տարբերակը,

- Առաջին տողում լրացրե՛ք Ձեր մուտքանունը (լոգինը),

- Երկրորդ տողում մուտքագրե՛ք Ձեր էլ. հասցեն կամ բջջ. համարը (+374 ֆորմատով),

- Ակտիվացրե՛ք «Ես ռոբոտ չեմ» անվտանգության դաշտը, ապա սեղմե՛ք «Հաջորդ» կոճակը,

- Բացված պատուհանում լրացրե՛ք Ձեր էլ. հասցեին կամ բջջ. համարին ուղարկված վերականգնման կոդը,

- Ընտրե՛ք նոր գաղտնաբառ,

- Հաստատման համար սեղմե՛ք «Փոխել գաղտնաբառը» կոճակը:

Կարևոր է. Եթե մոռացել եք և՛ մուտքանունը, և՛ գաղտնաբառը, ապա առաջին հերթին վերականգնե՛ք մուտքանունը, քանի որ առանց մուտքանվան չեք կարող վերականգնել գաղտնաբառը:

«Ես ռոբոտ չեմ» դաշտն ակտիվացնելիս կարող է բացվել պատուհան, որտեղ նշված կլինի, թե ինչ գործողություն է անհրաժեշտ կատարել:

Ինչպե՞ս փոխեմ խաղային հաշվում գրանցված բջջ. համարը

Խաղային հաշվում գրանցված բջջ. համարը փոխելու դեպքում դիմե՛ք մեր մասնագետներին: Նրանք կկատարեն անհրաժեշտ ստուգումները, որից հետո կփոխեն համարը:

Նաև անհրաժեշտ է [email protected] էլ. հասցեին ուղարկել Ձեր անձնագրի հիմնական էջերի (2-3) կամ նույնականացման քարտի (ID քարտ) դիմանկարով կողմի սկանը/լուսանկարը, ինչպես նաև Ձեր ինքնանկարը (սելֆի)` անձը հաստատող փաստաթղթի դիմանկարով էջը/կողմը ձեռքում պահած։ Էլ. նամակի թեմայի դաշտում նշե՛ք «Բջջ. համարի փոփոխություն», իսկ նամակում՝ այն համարը, որով պետք է փոխարինել գործողը:

Կարևոր է. Լուսանկարում փաստաթղթի չորս եզրերը պետք է ամբողջությամբ տեսանելի լինեն:

Ինչպե՞ս փոխեմ խաղային հաշվում գրանցված էլ. հասցեն

Խաղային հաշվում գրանցված էլ. հասցեն փոխելու դեպքում դիմե՛ք մեր մասնագետներին: Նրանք կկատարեն անհրաժեշտ ստուգումները, որից հետո կփոխեն էլ. հասցեն:

Նաև անհրաժեշտ է նոր էլ. հասցեից [email protected] էլ. հասցեին ուղարկել Ձեր անձնագրի հիմնական էջերի (2-3) կամ նույնականացման քարտի (ID քարտ) դիմանկարով կողմի սկանը/լուսանկարը, ինչպես նաև Ձեր ինքնանկարը (սելֆի)` անձը հաստատող փաստաթղթի դիմանկարով էջը/կողմը ձեռքում պահած։ Էլ. նամակի թեմայի դաշտում նշե՛ք «Էլ. հասցեի փոփոխություն»:

Կարևոր է. Լուսանկարում փաստաթղթի չորս եզրերը պետք է ամբողջությամբ տեսանելի լինեն:

Ինչպե՞ս փոխեմ խաղային հաշվում գրանցված անձնագրի/ID քարտի տվյալները

Խաղային հաշվում գրանցված անձնագրի/ID քարտի տվյալները փոխելու դեպքում դիմե՛ք մեր մասնագետներին: Նրանք կկատարեն անհրաժեշտ ստուգումները, որից հետո կփոխեն տվյալները:

Նաև անհրաժեշտ է [email protected] էլ. հասցեին ուղարկել Ձեր նոր անձնագրի հիմնական էջերի (2-3) կամ նոր նույնականացման քարտի (ID քարտ) դիմանկարով կողմի սկանը/լուսանկարը, ինչպես նաև Ձեր ինքնանկարը (սելֆի)` անձը հաստատող փաստաթղթի դիմանկարով էջը/կողմը ձեռքում պահած։ Էլ. նամակի թեմայի դաշտում նշե՛ք «Անձնագրի փոփոխություն»։ Կամ ուղարկե՛ք վերոնշյալ սկանը/լուսանկարը օնլայն չաթի միջոցով:

Կարևոր է. Լուսանկարում փաստաթղթի չորս եզրերը պետք է ամբողջությամբ տեսանելի լինեն:

Ինչպե՞ս ապաակտիվացնեմ խաղային հաշիվս

Հաշիվը կարող եք ապաակտիվացնել երկու եղանակով՝

1. Օնլայն չաթի միջոցով

Մուտք գործե՛ք Ձեր խաղային հաշիվ և չաթով հայտնե՛ք, որ ցանկանում եք ապաակտիվացնել հաշիվը: Ապաակտիվացումը կկատարվի 1 ժամվա ընթացքում:

2. Էլ. նամակի միջոցով

[email protected] էլ. հասցեին ուղարկե՛ք Ձեր անձնագրի հիմնական էջերի (2-3) կամ նույնականացման քարտի (ID քարտ) դիմանկարով կողմի սկանը/լուսանկարը, ինչպես նաև Ձեր ինքնանկարը (սելֆի)` անձը հաստատող փաստաթղթի դիմանկարով էջը/կողմը ձեռքում պահած։ Էլ. նամակի թեմայի դաշտում նշե՛ք, որ ցանկանում եք ապաակտիվացնել խաղային հաշիվը:

Ինչպե՞ս վերաբացեմ խաղային հաշիվս

Հաշիվը կարող եք վերաբացել երկու եղանակով՝

1. Հեռախոսով

Խաղային հաշվում գրանցված բջջ. համարից զանգահարե՛ք մեզ՝ +374 60 70 00 00։

2. Էլ. նամակի միջոցով

[email protected] էլ. հասցեին ուղարկե՛ք Ձեր անձնագրի հիմնական էջերի (2-3) կամ նույնականացման քարտի (ID քարտ) դիմանկարով կողմի սկանը/լուսանկարը, ինչպես նաև Ձեր ինքնանկարը (սելֆի)` անձը հաստատող փաստաթղթի դիմանկարով էջը/կողմը ձեռքում պահած։ Էլ. նամակի թեմայի դաշտում նշե՛ք, որ ցանկանում եք վերաբացել խաղային հաշիվը:

Ձեր խաղային հաշվին գումար մուտքագրելու համար՝

- Կայքի վերևի աջ հատվածում սեղմե՛ք Ձեր մուտքանվան կամ հաշվեկշռի վրա,

- Սեղմե՛ք «Համալրում»,

- Ընտրե՛ք Ձեզ հարմար վճարման եղանակը,

- Լրացրե՛ք անհրաժեշտ տվյալները և հաստատե՛ք:

Դուք կարող եք համալրել Ձեր հաշիվը հետևյալ եղանակներով՝

· IDram, MobiDram, Telcell էլեկտրոնային դրամապանակներ,

· ArCa/Visa/MasterCard վճարային քարտեր (միայն հայկական բանկերի կողմից թողարկված),

· Telcell, IDram, EasyPay, MobiDram, Converse տերմինալներ,

· UPay մասնաճյուղեր։

Ձեր խաղային հաշվից գումար կանխիկացնելու համար՝

- Կայքի վերևի աջ հատվածում սեղմե՛ք Ձեր մուտքանվան կամ հաշվեկշռի վրա,

- Սեղմե՛ք «Կանխիկացում»,

- Ընտրե՛ք Ձեզ հարմար վճարման եղանակը,

- Լրացրե՛ք անհրաժեշտ տվյալները և հաստատե՛ք:

Դուք կարող եք գումար հանել Ձեր հաշվից հետևյալ եղանակներով՝

· ArCa համակարգի կողմից սպասարկվող քարտեր,

· IDram, EasyWallet, Tellcell, MobiDram էլեկտրոնային դրամապանակներ,

· MobiDram մասնաճյուղեր,

· Բանկոմատներ (ATM),

· Մեր սպասարկման սրահներում:

Կարևոր է իմանալ

Կան բանկեր, որոնց թողարկած քարտերը ArCa համակարգի կողմից չեն սպասարկվում: Հետևաբար հնարավոր չէ ելքագրման հայտ ներկայացնել այդ բանկերին պատկանող քարտերով: Նման բանկերի թվին են պատկանում՝ «ՎՏԲ-Հայաստան Բանկ» ՓԲԸ, «ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿ» ՓԲԸ և «Յունիբանկ» ԲԲԸ:

Բանկային քարտի կամ էլ. դրամապանակի վրա կանխիկացման հայտ ներկայացնելու դեպքում այն պետք է պատկանի տվյալ խաղային հաշվի օգտատիրոջը:

ATM եղանակով գումարի կանխիկացումը հնարավոր է «ԱրարատԲանկ» ԲԲԸ, «Էվոկաբանկ» ՓԲԸ և «Արդշինբանկ» ՓԲԸ բանկոմատների միջոցով:

1. Կազինո բաժնում՝

- Մուտք գործե՛ք «Գործարքներ»,

- Բացված պատուհանի «Գործարքի Տեսակ» հատվածից ընտրե՛ք «Կանխիկացման Հայտեր»,

- Ընտրե՛ք ժամանակահատվածը,

- Սեղմե՛ք դեռևս չհաստատված կանխիկացման հայտի չեղարկման կոճակը (X):

2. Սպորտ բաժնում՝

- Մուտք գործե՛ք «Գործարքներ»,

- Սեղմե՛ք «Համալրումներ/Կանխիկացումներ»,

- Ընտրե՛ք ժամանակահատվածը,

- Սեղմե՛ք դեռևս չհաստատված կանխիկացման հայտի «Չեղարկել» կոճակը:

Բաժինների միջև փոխանցում կատարելու համար՝

- Կայքի վերևի աջ հատվածում սեղմե՛ք Ձեր մուտքանվան կամ հաշվեկշռի վրա,

- Մուտք գործե՛ք «Փոխանցում» բաժին,

- Բացված պատուհանում սլաքների միջոցով ընտրե՛ք, թե որ բաժնից որ բաժին է կատարվում փոխանցումը (առաջին դաշտում պետք է երևա այն բաժինը, որտեղից դուրս կգա փոխանցվող գումարը, իսկ երկրորդում՝ ուր կփոխանցվի),

- Նշե՛ք գումարի չափը «Գումար» դաշտում,

- Սեղմե՛ք «Փոխանցում»:

Կարևոր է. Փոխանցումներ հնարավոր է կատարել միայն սեփական հաշիվների միջև (Կազինո-Սպորտ և հակառակը), այլ օգտատիրոջ խաղային հաշվին գումար փոխանցել հնարավոր չէ:

Ինչպե՞ս գրանցվեմ կայքում

Totogaming.am կայքում գրանցվելու համար՝

- Սեղմե՛ք կայքի վերևի աջ անկյունում գտնվող ԳՐԱՆՑՎԵԼ կոճակը,

- Բացված պատուհանում լրացրե՛ք համապատասխան դաշտերը,

- Սեղմե՛ք ԱՎԱՐՏԵԼ ԵՎ ՀԱՍՏԱՏԵԼ ՏՎՅԱԼՆԵՐԸ կոճակը:

Տվյալները ճիշտ լրացնելու դեպքում գրանցումը հաջողությամբ կիրականացվի:

Կարևոր է իմանալ.

✓ Կազմակերպության ծառայություններից կարող են օգտվել բացառապես 21 տարին լրացած անձինք:

✓ Յուրաքանչյուր անձ կարող է ունենալ միայն մեկ խաղային հաշիվ: